מה עושים החודש? ספטמבר 2019

ספטמבר הזה יהיה לא פשוט: לא מספיק שחוזרים לשגרה אחרי סוף חופשת הקיץ (ועדיין חם פה כמו בסהרה), פתאום באמצע החודש יש לנו עוד הפעם בחירות. אנחנו שוב מוצפים בתעמולה, בהתלבטויות, ובהתמודדות עם המציאות המורכבת של המדינה שלנו. אם אתם מחפשים אי של שקט בכל הבלאגן- תגללו מטה ותקראו על התערוכות היפות והאירועים המעניינים שמצאנו לכם. מזל שבקרוב יש לנו שוב פעם חגים!

TDKtuesdays: Design Activism#

בהמשך לפתיח של הכתבה הזו–

האם גם אתם כועסים על המצב? על לאן שהגענו? על ״The Man״? רוצים לעשות משהו, להזיז עניינים ולגרום לשינוי… אבל לא בטוחים איך?

אז בול בזמן לקראת הבחירות הקרובות:
בואו ללמוד איך עושים את זה מהטובים ביותר בארץ! המפגש הקרוב שלנו יוציא מהארון את הפאנקיסטים, המרדנים, הבאדאסים, המתנגדים, הנון- קונפורמיסטים שבתוככם, ויוודא גם שישארו בחוץ!

מי המרצים?

שושקה אנגלמאיר – זוכת אות האיש ההולך על אקטיביזם לשנת 2019
רוני אדרי – Peace-Factory / Studio PO
ורד רשף גוזלן – Crime Minister / Studio PO
יואב עינהר – סטודיו עינהר
תמר מושינסקי – מי-תוּג

מתי: 03.09.19 | 18:30-21:00

איפה: מרכז כתר לחדשנות בשנקר (קומת גג) – הבונים 14 רמת גן

הייתי כאן

תערוכת ״הייתי כאן?״
& תערוכת ״אח״

שחר מיי // "אח"
"אח" הוא פרשה פיוטית של הסיפור התנ"כי של קין והבל. במשך שנתיים, מיי עבדה על הפרויקט כדרך להבין את היחסים שלה עם אחיה, לחקור איך שפה יכול לברא את התחושה של ה"אחר" ולמצוא אמפתיה אפילו למעשים הכי אכזריים והבלתי מובנים. "קין והבל נולדו מביצה יחידה – החלמון והחלבון כאחד. והם נעו בעולם כאח אחד."

שחר בכור // "הייתי כאן?"
שחר בכור מציג סדרת איורים מהעיר שלנו וממקומות מוכרים שאנחנו מבלים בהם. השאלה שעולה מהעבודות היא האם אנחנו נמצאים במקומות הללו? פרט לצילומים שאנחנו מעלים לרשת החברתית במקום, המנה שאכלתי במקום, הרצפה היפה עם התיוג הנכון.  האם חווינו את הרגע או שהתרכזנו במשהו אחר?

מזמינים אתכם לקחת מפה מאוירת של העיר ולעשות סיבוב במקומות שהכי כיף להיות בהם.

מתי: 13.10.19 – 28.08.19
איפה: Rena's House – סימטת בית הבד 3, תל אביב

יוצאים לאור #3

התערוכה ״יוצאים לאור״ – תציג זו השנה השלישית את 60 העבודות הנבחרות של בוגרי האקדמיות ובתי הספר לאמנות בישראל לשנת 2019. את התערוכה אוצרים חגית פלג רותם ויובל סער, עורכי מגזין התרבות פורטפוליו (PRTFL.CO.il) והיא מתקיימת ביוזמת החברה לפיתוח יפו העתיקה, שחרטה על דגלה קידום ועידוד אמנים צעירים בתחילת דרכם ושמירה על יפו העתיקה כמרכז תרבותי מעורר השראה, המשלב אמנות עכשווית וייחודית.

בתערוכה משתתפים בוגרים מהאקדמיה בצלאל, שנקר, המדרשה בית ברל, מנשר לאמנות, מכון אבני, המכון הטכנולוגי חולון, הדסה ירושלים, ויצו חיפה, סמינר הקיבוצים ועוד. העבודות בתערוכה נבחרו בעקבות ביקורי האוצרים בתערוכות הבוגרים ברחבי הארץ ופרסום קול קורא, שהזמין את הבוגרים להגיש הצעות להשתתפות בתערוכה. העבודות יוצגו בקופסאות אור שמוארות בשעות החשכה ומעניקות מבט יוצא דופן על היצירות.

מתי: 31.10.19 – 29.08.19
איפה: סמטאות מזל דגים ומזל אריה, יפו העתיקה

69333023_118900239469396_4620490087203864576_n

המדפסה- אירוע פתיחה

המדפסה גאה להשיק תערוכת פרינטים ראשונה! אירוע פופ אפ חגיגי של יומיים מלאים בכל טוב. תשעה אמנים ממגוון אסכולות ובעלי סגנונות שונים, יציגו הדפסים מקוריים במהדורות מוגבלות, כל אמן יציג מספר מצומצם של יצירות , לכן מומלץ לא להתמהמה ולהבטיח לעצמכם יצירה מקורית על הקיר.

על הקיר:
אנטון מזגו ‎| איה נחשון ‎| יעל פסמניק | לירון בן זיקרי | נועה אירוניק ‎| עומר שך | רובי בקל ‎| ירדן חסיד ‎| יעל לוינסקי

בשביל להרים לכם ארגנו הופעות חיות מחשמלות, בירה קרה בשפע ואווירה קיצית.

מתי: סופ״ש 7.9.19 – 6.9.19
איפה: Balcont בלקונט – יבנה 44 פינת יהודה הלוי, ת"א 

טרנספראומבאו: ליבלינג

תערוכת הפתיחה של בית ליבלינג עוסקת בהסכמי ההעברה, פרק שנוי במחלוקת בתולדות הציונות. הסכמי ההעברה היו הסכמים פוליטיים, שביססו יחסים כלכליים בין השלטון הנאצי לבין התנועה הציונית בשנות השלושים, וסייעו לעשרות אלפי יהודים מגרמניה לעלות ארצה. התערוכה היא שיתוף פעולה של היוצרים עילית אזולאי, יונתן טוויטו, לו מוריה, ניר שאולוף. אוצרת: הילה כהן-שניידרמן. התערוכה במימון קרן התרבות הגרמנית ובשיתוף עם קרן הבאוהאוס בדסאו. התערוכה תפתח במקביל ב3.10 בבניין הבאוהאוס בדסאו.

שימו לב שבערב הפתיחה יש גם מסיבה

מתי: פתיחה ביום חמישי 19.09.19, התערוכה תוצג במשך חצי שנה
איפה: מרכז העיר הלבנה- אידלסון 29 תל אביב

69394997_2721162651227329_5011158255158689792_o

יש פה ממתקים רציניים

אנסטסיה תמיר
הפודקאסט הויזואלי

אנסטסיה טמיר עברה מאדריכלות להפקה של המנדלוריאן

אנסטסיה טמיר היא ארט דיירקטורית בסטארטאפ בתחום הגיימינג, יוצרת חללים וירטואלים פנטסטיים, ועובדת בלוס אנג׳לס במספר הפקות סודיות (בינתיים). בוגרת המחלקה לארכיטקטורה בצלאל שעברה מסע מרתק בשנים האחרונות, ולקחה את מה שלמדה למחוזות אחרים.

קרא עוד »
גל צרפתי
מיקסטייפים

Mixtape – Gal Tsarfati

הישר מחופה הדרומי של אנגליה, אנחנו מביאים לכם פלייליסט מלא בג׳אז, סול והפתעות בסוף. גל צרפתי על עמדת התקליטים – מאייר ואבא לחתול בשם דזמונד.

קרא עוד »

ווהו! נרשמת לניוזלטר שלנו בהצלחה!

המלצה:
קבוצת הפייסבוק שלנו Secret Uncoated כוללת יופי של ממתקים המתעדכנים על בסיס יומי, עם מלא אנשים טובים ←

שליחת פלייליסט מהמם במיוחד