מה עושים החודש? יולי 2019

יולי הוא מילה נרדפת לשיא הקיץ, לחופש הגדול, ועבור סטודנטים לעיצוב- גם ללחץ של סוף הסמסטר ולתערוכות הגמר. אז לאן אפשר ללכת כדי להרגע מהבלאגן ולברוח מהחום? אספנו עבורכם את האירועים שהכי עשו לנו את זה.

פסטיבל אאוטליין:
איור ומילים בירושלים

זו שנתו השלישית של פסטיבל אאוטליין – איור ומילים בירושלים. האיור, שמופיע בדרך כלל בספרי ילדים או במגזינים, מקבל כעת את מרכז הבמה. בשבוע של תערוכות, התרחשויות ואירועי אמנות הפתוחים לקהל הרחב נבחן את היחסים בין הדימוי לבין המילה.

עשרות משתתפים מהארץ ומהעולם לוקחים חלק בחגיגה זו של השפה הכתובה והחזותית: מאיירים, אנימטורים, משוררים ומספרי סיפורים. במהלך הפסטיבל יוצגו 12 תערוכות שונות ויתקיימו מגוון אירועים בגלריות, מוזיאונים, חללי תצוגה, מוסדות תרבות ואמנות ורחובות העיר.

הכניסה לכל התערוכות חופשית.

מתי: 11.07.19 – 04.07.19

איפה: ירושלים בכמה מקומות- בית הנסן, ביתא, טרמינל,
פונדק הוסטל, גלריית עזריאלי ועוד.

65320955_1879261838840736_503762761461792768_n

COPY SHOP – יריד פנזינים

סטודיו פנזינים מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל מזמין אתכן.ם ליריד פנזינים שוברי-סטנדרטים-פורצי-גבולות באוגנדה: פנזינים, פרינטים, גלויות, סטיקרים, חולצות ועוד – במחירים שווים לכל נפש וכיס. התוצרים נעשו במסגרת סטודיו ״פנזינים בהוצאה עצמית״ בהנחיית דנה גז וכרמל משיח.

בהשתתפות: הילהלי אור, עמית בנסקי, ערן בן ברק, ליאור בר-נוי, אורי גולד, עמית גרופר, בן ויסמן, שירה וולפנזון, איתן זלוור, אריאל כוכבי, עוז נגר, רוי סיגל, רון עזר, ליאורה פינקל וירדן קידר

מתי: 05.07.19
איפה: אוגנדה – סמטת בית הבד 5, תל אביב

הייתי שם?

שחר בכור מציג סדרת איורים מהעיר שלנו וממקומות מוכרים שאנחנו מבלים בהם. השאלה שעולה מהעבודות היא האם אנחנו נמצאים במקומות הללו? פרט לצילומים שאנחנו מעלים לרשת החברתית במקום, המנה שאכלתי במקום, הרצפה היפה עם התיוג הנכון.  האם חווינו את הרגע או שהתרכזנו במשהו אחר?

שחר מזמין אותכם לקחת מפה של העיר ולעשות סיבוב במקומות שהכי כיף להיות בהם. התערוכה תוצג ברחבי הבית במהלך כל החודש, והכניסה חופשית.

מתי: פתיחה ב-05.07.19
איפה: בית חנה – שד׳ בן גוריון 75, תל אביב

comics

פוליטיקאים בתור נבלים מקומיקס

בואו וראו! אנשים מטורפים החליטו לתלות בדיחות מהפייסבוק! פוליטיקאים בתור נבלים מקומיקס הולכים להציג לשבוע בחלל התערוכה של הכולי עלמא. בואו לראות את אותן הבדיחות שאתם כבר מכירים וגם כמה בדיחות ודמויות חדשות שנעשו במיוחד בשביל מי שיכתת רגליו עד לגלריה של הכולי. 

מתי:  13.07.19 – 07.07.19
איפה: כולי עלמא – מקווה ישראל 10, תל אביב

Aperivarte | איטליה בפינה של הפשפשים

סדרת שלושה מפגשים אינטימיים שתערך במהלך חודש יולי, בנושאי אופנה אומנות ואוכל. את המפגשים תנחה פרופ' פדריקה ברולו, ילידת ונציה, מרצה בחוג להיסטוריה ותולדות האומנות באוניברסיטת אורבינו שבמארקה, איטליה. המפגשים יתקיימו בשפה האנגלית ובמהלכם יוגשו טעימות איטלקיות מסורתיות.

*יש להזמין כרטיס מראש על מנת להבטיח השתתפות

מתי: ימי חמישי 04.07.19 |  11.07.19 | 18.07.19
איפה: Norman & Bella – בית אשל 22, יפו

יש פה ממתקים רציניים

עיצוב

רושם ראשוני

6 טיפים של הצלמת איה וינד איך לצלם את האובייקטים שלכם בצורה מעניינת, שתתפוס את העין ותכניס לכם עבודה.

קרא עוד »
גינה להשכיר - בלה פוטשבוצקי
איור וקומיקס

הספר ׳גינה להשכיר׳ יציל לכם את הצמחים

בלה פוטשבוצקי, מאיירת ומעצבת גרפית, הצילה צמחים לחברים, והפכה את התחביב לספר – ׳גינה להשכיר׳ – מדריך מקיף בצורת ספר מאויר וקליל במסגרת פרויקט הגמר בשנקר לפני שנתיים. במקום ללכת על קמפיין מימון המונים קלאסי כפי שעושות מאיירות רבות, הגיעה פניה מהוצאת מודן להוציא את הספר לאור בהפצה רחבה. ראיון אורגני על ההבדלים בין הספרים והתהליך שעברה עם הפרויקט.

קרא עוד »

ווהו! נרשמת לניוזלטר שלנו בהצלחה!

המלצה:
קבוצת הפייסבוק שלנו Secret Uncoated כוללת יופי של ממתקים המתעדכנים על בסיס יומי, עם מלא אנשים טובים ←

שליחת פלייליסט מהמם במיוחד